Zevenhoven verliest van Altior en mist finale RTV Lokaal Bokaal

Zevenhoven mist de finale van de RTV Lokaal Bokaal na een 6-1 nederlaag bij Altior. Al vroeg in de wedstrijd keek Zevenhoven tegen een grote 4-0 achterstand aan. De snelle voorhoede van de thuisploeg bleek een ware plaag voor de Zevenhoven defensie en aanvallend was Zevenhoven niet bij machte om wat te creëren. In de tweede helft kwam Zevenhoven iets meer aan voetballen toe, desondanks liep Altior uit naar een 6-0 voorsprong. Twintig minuten voor tijd maakte Mitchel Pijpers na een uitstekende aanval er nog 6-1 van en redde zodoende de Zevenhovense eer.
Zevenhoven speelt zaterdag om de 3e/4e plaats tegen Nieuwkoop, aanvang 12.00 uur. De wedstrijd wordt gespeeld bij Sportief. De finale gaat tussen Aarlanderveen en Altior.

Opstelling Zevenhoven: Erik de Groot; Erik Luijben (46. Nick Vis), Joost Valstar (46. Koen Aartman), Albert van Dieyen, Sander de Boer (46. Bart v/d Broek); Jos v/d Broek (46. Arno van Mever), Wesley Fransen (46. Senad Rasljanin), Robin Uyterlinde (46. Rory Klijn), Roland Verlaan; Robin Leliveld (46. Frank Koelewijn), Mitchel Pijpers