Zevenhoven kan uur lang mee met koploper NSV ’46

Zevenhoven heeft de thuiswedstrijd tegen koploper NSV ’46 met 0-4 verloren. Net als in de uitwedstrijd kon Zevenhoven de Noordense formatie goed weerstand bieden. Ondanks een gelijkopgaande eerste helft stonden de bezoekers bij rust op een 0-1 voorsprong. In de tweede helft ging Zevenhoven op jacht naar de gelijkmaker, maar nadat het in de 70e minuut 0-2 werd was het verzet gebroken. In het laatste kwartier liep NSV vervolgens naar een 0-4 overwinning uit. Een terechte maar ietwat geflatteerde overwinning voor de ploeg van Dennis van den Ing.

Opstelling Zevenhoven: Martijn Brouwer; Bart v/d Broek (46. Daan Brouwer), Jesper Rijneker, Albert van Dieyen (75. Leon Kampman), Berry Peters; Raymond Wens, Erik Luijben, Wesley Fransen (65. Jeroen Haverkamp); Damon Boon, Mitchel Pijpers ©, Ruben Plaisier