Zevenhoven in slotfase ten onder tegen Rohda ’76

Zevenhoven heeft de thuiswedstrijd tegen Rohda ’76 met 1-2 verloren. Bij rust stonden de bezoekers uit Bodegraven op een terechte 0-1 voorsprong. In de tweede helft knokte Zevenhoven zich terug in de wedstrijd en 20 minuten voor tijd zorgde Jesper Rijneker voor de dikverdiende gelijkmaker. Stiekem begon Zevenhoven te denken dat er misschien wel meer in zat, maar op dat moment sloeg Rohda aan de andere kant toe. De 1-2 viel 10 minuten voor tijd. Volgende week gaat Zevenhoven op bezoek bij Linschoten.

Opstelling Zevenhoven: Erik de Groot; Robin Leliveld, Nick Vis, Albert van Dieyen, Bart v/d Broek; Raymond Wens (30. Erik Luijben), Wesley Fransen ©, Daan Brouwer (70. Leon Kampman); Jesper Rijneker, Damon Boon (46. Mitchel Pijpers), Berry Peters