Zevenhoven in slotfase onderuit tegen Aarlanderveen

Zevenhoven heeft de thuiswedstrijd tegen Aarlanderveen met 0-2 verloren. Lange tijd zag het er naar uit dat het op een doelpuntloos gelijkspel zou afstevenen. Beide ploegen hielden elkaar 75 minuten lang in evenwicht en tot grote kansen leidde dit nauwelijks. De organisatie aan Zevenhovense kant was uitstekend en de titelkandidaat uit Aarlanderveen leek opnieuw puntverlies te gaan leiden tegen de ploeg van Chris Snatersen. Nadat Aziz El Bouazatti een kwartier voor tijd de grootste kans van de wedstrijd om zeep hielp kon Zevenhoven opgelucht adem halen. Echter ging de bal vlak voor tijd op de stip na een ongelukkig handsbal, waardoor de titelkandidaat alsnog op een 0-1 voorsprong kwam. In de ultieme slotfase werd het ook nog 0-2. Vlak voor tijd werd aanvoerder Mitchel Pijpers ook nog met een directe rode kaart van het veld gestuurd. De 16-jarige Stan Brouwer maakte 20 minuten voor tijd zijn debuut voor Zevenhoven en was daarmee al de negende speler uit de JO19-1 die dit seizoen heeft meegespeeld met het eerste elftal.
Aanstaande zaterdag is Zevenhoven vrij, een week later gaat het op bezoek bij Sportief en daarmee staat de volgende derby op het programma.

Opstelling Zevenhoven: Jordy Aartman; Robin Leliveld (90. Bart v/d Broek), Albert van Dieyen, Nick Vis, Berry Peters; Jesper Rijneker, Erik Luijben, Leon Kampman (70. Stan Brouwer); Damon Boon (60. Max Koot), Mitchel Pijpers ©, Ruben Plaisier