Zevenhoven in blessuretijd verdiend langs Rijnstreek

Zevenhoven heeft voor het eerst sinds 28 oktober weer weten te winnen. Op eigen veld werd Rijnstreek met 1-0 verslagen. Het was lang wachten op het enige doelpunt van de wedstrijd, pas diep in blessuretijd zorgde aanvoerder Mitchel Pijpers voor de bevrijdende treffer. Zevenhoven had de gehele wedstrijd het betere van het spel. Echter hielden de bezoekers uit Nieuwerbrug de formatie goed gesloten en was het voor Zevenhoven moeilijk om door de solide verdediging heen te spelen. Toch kreeg Zevenhoven behoorlijk was kansen om te scoren. Pas in de ultieme slotfase werd dit dus eindelijk in de score uitgedrukt. Mitchel Pijpers verscheen na een dieptepass alleen voor de Nieuwerbrugse goalie, rondde beheerst af en zorgde daarmee voor de eerste driepunter van 2018.

Opstelling Zevenhoven: Jordy Aartman; Robin Leliveld (80. Jesper Rijneker), Nick Vis (65. Daan Brouwer), Albert van Dieyen, Berry Peters; Raymond Wens, Wesley Fransen, Erik Luijben; Leon Kampman (46. Damon Boon), Mitchel Pijpers ©, Ruben Plaisier