Zevenhoven F1/E1 de beste bij Bart Mol toernooi

Het was alweer de 29ste editie van het alom bekende Bart Mol toernooi, georganiseerd door de zaalvoetbalcommissie. Woensdag 30 december vanaf 09.30 uur mochten de F1 en E1 pupillen van HSV, NSV ’46, Nicolaas Boys en SV Zevenhoven strijden om de befaamde Bart Mol wisselbokaal.

IMG-20151230-WA0002-

Een grote opkomst van ouders, opa’s, oma’s en overige familieleden. Alle tribunes waren bezet en iedereen genoot van de opperbeste sfeer en spannende wedstrijden. Geen onvertogen woord van het publiek op de beslissingen van leiders of scheidsrechters, maar gewoon genieten van het pure voetbalplezier van de spelers.

Klapstuk en beslissend was de wedstrijd NSV ’46 E1 – SVZ E1, met mooie individuele acties van beide teams en spanning tot het eind. SVZ had aan een gelijkspel genoeg om de wisselbokaal binnen te halen, maar NSV bleef tot de laatste seconde aandringen om de score in hun voordeel te verhogen. De grootste kansen waren voor NSV, maar de verdediging van SVZ en de schitterende reddingen van hun keeper konden een verlies voorkomen. Het scorebord liet aan het einde van de wedstrijd een score zien van 1-1, waardoor SVZ E1 zijn doelstelling had behaald en met luid gejuich duidelijk maakte de winnaar van het toernooi te zijn.

Hugo Bakker kon bij de huldiging aangeven de komende 30ste editie van iets extra’s te voorzien volgend jaar december. Bart Mol jr, de kleinzoon van en vernoemd naar de inmiddels 11 jaar geleden overleden oud-speler, oud-bestuurder van SV Zevenhoven en initiatiefnemer van dit toernooi, mocht de wisselbeker overhandigen aan de waanzinnig blije F1 en E1 spelers van SV Zevenhoven. Een jaar lang kan deze pronken bij één van hun op de slaapkamer.