Zevenhoven boekt dikverdiende zege op Siveo

Zevenhoven heeft de thuiswedstrijd tegen Siveo, een ploeg die de afgelopen weken in grootse vorm verkeerde en inmiddels naar de derde plaats op de ranglijst is gestegen, met 3-0 gewonnen. De ploeg van Chris Snatersen speelde een goede eerste helft en beloonde zichzelf met een dikverdiende 1-0 voorsprong bij rust. Jesper Rijneker zorgde na een schitterende aanval voor de afronding. In de tweede helft werd de score al snel verdubbeld, ditmaal door een treffer van Berry Peters. Siveo ging wat opportunistischer spelen in de jacht op de aansluitingstreffer, tot kansen leidde dit echter niet. In de absolute slotfase zorgde Jesper Rijneker voor de derde Zevenhovense treffer en daarmee een 3-0 overwinning. Volgende week zaterdag speelt Zevenhoven zijn laatste uitwedstrijd van het seizoen. Het gaat dan op bezoek bij Moerkapelle.

Opstelling Zevenhoven: Martijn Brouwer; Robin Leliveld, Nick Vis, Albert van Dieyen, Daan Brouwer (85. Bart v/d Broek); Raymond Wens, Erik Luijben ©, Wesley Fransen; Jesper Rijneker, Damon Boon (65. Ruben Plaisier), Berry Peters (80. Robert Mooren)