De officiƫle website van

Zevenhoven 2 in laatste bekerwedstrijd langs TAVV 3

Dinsdagavond heeft Zevenhoven 2 zijn derde en laatste bekerwedstrijd met 5-3 gewonnen. Op eigen veld was het te sterk voor het al geplaatste TAVV 3. Zevenhoven begon goed aan de wedstrijd en kwam al snel op een 2-0 voorsprong door een afstandsschot van Danilo Boon en een goed uitgevoerde counter via Bastiaan van Blaaderen. Daarna was Zevenhoven volledig de weg kwijt en mocht het van geluk spreken dat het bij rust slechts 2-2 was. In de tweede helft pakte Zevenhoven de draad weer op. Toch kwam TAVV via een benutte strafschop eerst op een 2-3 voorsprong. Via een vrije trap van Wesley Fransen en twee doelpunten van Danilo Boon wist Zevenhoven de score toch nog om te draaien, 5-3. Aanstaande zaterdag gaat SVZ 2 op bezoek bij DCV 2, aanvang 11.15 uur.

Opstelling Zevenhoven: Mylo van Leeuwen; Luuk Brouwer (75. Bart v/d Broek), Erik Luijben, Mario Wouters (60. Martien Roeleveld), Nick Vis; Senad Rasljanin, Wesley Fransen, Sander de Boer; Bastiaan van Blaaderen, Danilo Boon, Jeffrey Bosman