De officiƫle website van

Zevenhoven 2 in eerste oefenwedstrijd langs Berkel 2

Zevenhoven 2 heeft zijn eerste echte oefenwedstrijd (afgelopen dinsdag speelde een groot gedeelte ook al tegen Alphense Boys A1) met 0-3 gewonnen van Berkel 2. De ploeg van Ludo Pistorius begon goed aan de wedstrijd en kwam dan ook verdiend op een 0-1 voorsprong. Danilo Boon kopte een vrije trap van Ruben Plaisier goed binnen. Vlak voor rust verdubbelde Leon Kampman na een goede actie de score. In de tweede helft werd Zevenhoven wat slordiger en dit resulteerde ook in enkele kansen voor de thuisploeg. Toch nam Zevenhoven in de slotfase nog verder afstand. De doelman van Berkel ging bij een afstandsschot van Wesley Fransen niet helemaal vrijuit en dit resulteerde in de 0-3. Al met al een prima begin van de voorbereiding voor het tweede elftal van Zevenhoven, dat aanstaande donderdag oefent bij VEP in Woerden (aanvang 19.30 uur).

Opstelling Zevenhoven 2: Mylo van Leeuwen; Erik Luijben (31. Sander de Boer), Mario Wouters (61. Martien Roeleveld), Martien Roeleveld (31. Joost Valstar), Senad Rasljanin; Jeffrey Hogenboom (61. Erik Luijben), Ralph Scheunhage (31. Wesley Fransen), Ruben Plaisier (71. Jeffrey Bosman); Bastiaan van Blaaderen, Danilo Boon, Leon Kampman (61. Ralph Scheunhage)