De officiƫle website van

Zevenhoven 2 boekt oefenzege op VEP 2

Zevenhoven 2 heeft ook zijn tweede oefenwedstrijd winnend afgesloten. In Woerden werd VEP met 2-3 verslagen na een 1-2 ruststand. Zevenhoven begon goed aan de wedstrijd en stond binnen een kwartier op een 0-2 voorsprong door doelpunten van Berry Peters en Mitchel Pijpers. Vlak voor rust kwam de thuisploeg terug in de wedstrijd via een afstandsschot. Na rust zorgde Bastiaan van Blaaderen voor de 1-3 en pas vlak voor tijd kon VEP weer wat terugdoen, 2-3. Al met al een goede overwinning van Zevenhoven dat met vertrouwen de bekerwedstrijden tegen ARC 3, TAVV 3 en Nieuwkoop 2 tegemoet gaat. Aanstaande zaterdag begint het met een uitwedstrijd tegen ARC 3.

Opstelling Zevenhoven: Zanoune Radji; Nick Vis, Joost Valstar, Mario Wouters (60. Sander de Boer), Bart v/d Broek; Sander de Boer (46. Erik Luijben), Edo de Zwaan (46. Jeffrey Bosman), Senad Rasljanin (46. Martien Roeleveld); Bastiaan van Blaaderen, Mitchel Pijpers (76. Senad Rasljanin), Berry Peters