De officiƫle website van

Zaalvoetbalcompetitie SVZ bestaat 30 jaar

De zaalvoetbalafdeling van SVZ heeft een feestje te vieren. Ooit opgestart door een paar enthousiaste vrijwilligers is deze afdeling dit seizoen al 30 jaar een bloeiende competitie. Met 24 teams spelen teams als Pantoffels, SRSchilderwerken, Advano, ’t Praathuis, G & S Floordesign wekelijks in Sporthal De Vlijt voor het kampioenschap in 3 poules. Momenteel is de zaalafdeling met ruim 250 leden de grootste afdeling van SVZ en de grootste zaalvoetbalcompetitie in de regio.

Nu jaren later blijkt het initiatief van Frans Visser, Sjaak Stokman, Jan Dirk Costeris, Wim Bos en Johan Splinter nog steeds een belangrijk en sportief evenement in de regio te zijn. Was het nog hoofdzakelijk een Zevenhovense aangelegenheid, tegenwoordig zijn de verhoudingen gelijk van het aantal teams uit de omliggende gemeenten.

Diverse teams uit het verre verleden zullen deze dag worden uitgenodigd om het 30-jarig bestaan te vieren. Met een hapje, een drankje en wat activiteiten worden de roemrijke teams uit het verleden (Focus, MCF, Janmaat, Beverly Hills en Fifty-Fifty), maar ook de huidige 24 teams uitgenodigd voor een gezellig samenzijn op zaterdag 28 mei a.s. van 16.00 uur tot 21.00 uur.

Alle genodigden, zoals oud-bestuursleden, oud-sporthalbeheerders, oud-commissieleden etc. ontvangen een persoonlijke uitnodiging voor deze middag.

20160321-3