Web, app en tv in één

In de zomermaanden is door ons online team aan automatisering van onze online dienstverlenging gewerkt. Wellicht is het jullie al opgevallen, maar sinds kort staan het programma en de uitslagen apart op onze website. Deze worden nu automatisch vanuit Sportlink gevuld, dit voorkomt dus handmatig dubbel werk. Sterker nog, ook SVZ TV wordt hiermee automatisch gevuld. We slaan dus drie vliegen in één klap.

De automatisering heeft er wel voor gezorgd dat de sortering van het programma nu anders is geworden. Deze staat nu geordend op datum en vervolgens op de eerstvolgende aanvangstijd. Daarnaast worden gewijzigde wedstrijden niet meer in het blauw weergegeven.

Ook de evenementenpagina op de website en SVZ TV wordt nu vanuit Sportlink gevuld. En het mooie hiervan is dat ook de Voetbal.nl app hierdoor meer functionaliteiten heeft gekregen. Zo staan binnen het kopje ‘Club > Zevenhoven’ nu ook alle oefenwedstrijden en evenementen weergegeven. Verder staan ook onze hoofd-, gouden en zilveren sponsors nu in deze app. Ook wordt de app voorzien van nieuws uit ons Twitterkanaal.

In de komende maanden zullen we de online dienstverlening nog verder gaan uitbreiden. Zo zal onder andere per team het programma, de uitslagen en de stand worden weergegeven. En wordt de website eindelijk geoptimaliseerd voor smartphones en tablets.

Binnenkort kunnen jullie in de kantine al kennis maken van de vernieuwde SVZ TV. We zullen je over verdere ontwikkelingen verder op de hoogte houden.