Voetbaldag 2017

In navolging van de succesvolle eerdere edities, met liefst 91 en 85 aanmeldingen, organiseren we ook dit jaar de voetbaldag. Een middag voor alle jongens en meiden van 5 t/m 12 jaar uit de omgeving. Voor dit evenement hoef je dus geen lid van onze vereniging te zijn.

De voetbaldag bestaat uit twee delen, een deel voor kinderen van 5 t/m 8 jaar en een deel voor kinderen van 9 t/m 12 jaar. Zo kan iedereen met leeftijdsgenoten een leuke middag hebben en wie weet op deze manier kennismaken met de sport.

5 t/m 8 jarigen
Om 13:00 uur gaan we eerst lekker lunchen, dit hoef je dus niet thuis te doen! Hierna is het tijd om te voetballen. Onder begeleiding van verschillende jeugdtrainers van SVZ wordt er een toernooitje afgewerkt. Er zijn verschillende leuke onderdelen, zoals partijtje en een dribbelparcours. Rond 15:30 uur is het toernooi afgelopen, maar niet voordat er prijzen uitgereikt zijn voor de spelers met de meeste punten!

9 t/m 12 jarigen
Om 16:15 wordt er gestart met een toernooi voor de oudere kinderen. Ook hier zullen verschillende jeugdtrainers van de club aanwezig zijn, en zal er op een fanatieke manier de spellen gespeeld worden. Hierna wordt er in de kantine nog gezellig wat gegeten met iedereen, en word bekend gemaakt welk team het best gepresteerd heeft. Verwachte eindtijd is 19:00 uur.

Wil je meedoen met deze voetbaldag? Meld je dan voor 5 april aan via inschrijven@svzevenhoven.nl! Vermeld hierbij je naam, je leeftijd en telefoonnummer van een ouder. Hier kan je ook terecht als je nog vragen hebt. Kinderen die al lid zijn bij SV Zevenhoven kunnen zich inschrijven bij hun leider.

Anders dan voorgaande jaren willen wij de deelnemers nu graag om een bijdrage van minimaal 2,- euro vragen. Dit omdat we nieuwe onderdelen bedacht hebben, maar hier wel materialen voor gehuurd moeten worden. Op deze manier hopen wij de voetbalmiddag nóg leuker te maken dan vorig jaar!

Daarnaast zijn we op zoek naar enthousiaste mensen die ons kunnen helpen met de voetbaldag, bij één of bij beide groepen. Het gaat hierbij om groeps- of spelbegeleider. Lijkt dit je leuk? Stuur dan een mailtje naar bovenstaand adres!

We hopen jullie allemaal te zien op 19 april!