Vertrouwenspersoon gezocht

Met ingang van het aankomend seizoen wil het bestuur van SV Zevenhoven met vertrouwenspersonen gaan werken. Er is geen directe aanleiding om deze functie in het leven te gaan roepen, maar met de aanstelling van twee vertrouwenspersonen hopen we als SV Zevenhoven de veiligheid binnen de vereniging te vergroten.

Het belangrijkste doel van deze functie is om de drempel te verlagen om gevoelige onderwerpen bespreekbaar te maken binnen de club. Bij de vertrouwenspersonen kun je terecht voor al het gedrag dat het plezier in voetballen in de weg staan, problemen die je zelf niet kunt oplossen, en niet met iemand anders kan bespreken.

Marieke van Dam is één van de twee personen die deze functie gaat vervullen. Voor de andere vertrouwenspersoon is momenteel nog een vacature. Denk jij dat je de ideale persoon voor deze functie bent? Neem dan contact op met iemand van het bestuur of via bestuur@svzevenhoven.nl.