Verslag JO19-Nicolaas Boys

Het was zaterdag goed toeven aan de Stationsweg met een interessant wedstrijdprogramma. Eén wedstrijd daarvan was de wedstrijd van de JO19 tegen Nicolaas Boys. Nog zonder Paul en Stan maar met Nick weer op de bank werd om 11:00 uur afgetrapt.
Vooraf was Zevenhoven gewaarschuwd, Nicolaas Boys is immers een bekende tegenstander voor de JO19.
De start was niet goed van Zevenhoven. Nicolaas Boys was feller en brutaler. Zij konden eenvoudig druk zetten en kregen de doelpunten een beetje cadeau. Slordig wegwerken leidde de 0-1 in voor Nicolaas Boys en een diepe bal viel voor de voeten van de linksbuiten die dat cadeautje graag uitpakte, 0-2. Nicolaas Boys bleef drukken, maar keeper Connor v Heertum hield Zevenhoven met een paar goede reddingen in de wedstrijd.
De JO19 had moeite om zelf tot voetballen te komen en creëerde te weinig om het de keeper van Nicolaas Boys echt lastig te maken, ruststand derhalve 0-2.
In de 2e helft lukte het om het spelbeeld te kantelen. De hoop was er even dat de wedstrijd van vorige week een herhaling zou krijgen, maar jammer genoeg zat dat er zaterdag niet in. Nicolaas Boys wist nog een keer te scoren en zo eindigde de wedstrijd in 0-3.
Het grote verschil zaterdag zat in de gretigheid en wedstrijdbeleving. De tegenstander was daar met name in de eerste helft beter in.
Lichtpuntje was de rentree van Nick, die weer zijn eerste speelminuten maakte.
Komende zaterdag gaan we op bezoek bij Jodan Boys en daar gaan de mannen proberen zich te revancheren voor deze wedstrijd.

De schrijvende grensjager.