De officiƫle website van

Train(st)er gezocht voor dameselftal

SV Zevenhoven is op zoek naar een enthousiaste train(st)er voor haar dameselftal. Het team speelt komt in het seizoen 2017/2018 uit in de 4e klasse en bestaat uit een mooie mix van ervaren dames en jonge meiden. Twee dingen hebben ze allemaal gemeen. In het veld zijn ze bloedfanatiek en daarbuiten is er veel gezelligheid. Alles om het voetbal heen wordt door hun leider tot in de puntjes geregeld. Zo is er een vaste vlagger en gaat het team elke uitwedstrijd met een grote bus op pad.

Wij zoeken een train(st)er die het spelsysteem en de tactiek weet aan te passen aan de aanwezige kwaliteiten in het team om zo het optimale rendement uit de spelersgroep te behalen en die sterk is in positief coachen tijdens training en wedstrijden. De train(st)er/coach van de vrouwen 1 verzorgt de trainingen op maandag en woensdag en coacht het team op zaterdag.

Reacties via e-mail richten aan Nathalie van Dijk, secretariaat@svzevenhoven.nl.