Trainingspakken en ouderavond

In een eerdere bericht meldden wij dat aanstaande donderdag de foto’s van de jeugdteams genomen zouden worden. Door problemen met de levering van de nieuwe tenues gaat dit helaas niet door.
Wel krijgt iedereen de kans om donderdag tussen 19:00 en 20:00 uur het trainingspak van de club te ruilen. Ook mogen nieuwe leden een trainingspak op komen halen en is het de bedoeling dat gestopte leden het trainingspak weer inleveren. Kan je deze avond echt niet, neem dan contact op met Leon Kampman (06-12521917). Met de meidenteams die deze avond een wedstrijd voetballen is al een andere afspraak gemaakt met de trainers / leiders.

Aanstaande vrijdag organiseert het jeugdbestuur voor het eerst een ouderavond. Dit doen we omdat we beseffen dat we als sportclub een belangrijke maatschappelijke functie hebben en daarom de ouders graag willen laten weten wat er speelt binnen de vereniging en hen de kans geven om vragen te stellen. Kortom; de ouders meer betrekken bij de sportclub van hun kind. De avond zal vanaf 20:00 uur gehouden worden.

We hopen jullie te zien tijdens deze avonden!