SVZ-ontbijt voor herhaling vatbaar

Met ruim 100 enthousiaste jeugdspelers en begeleiders is er door middel van een ontbijt een feestelijke aftrap gegeven aan de 2e seizoenshelft van onze jeugdteams. Behalve een gezonde en gezellige start van de voorjaarsreeks was het voor velen ook een eerste ‘kennismaking’ met de vernieuwde kantine.

Vernieuwingen die enthousiast ontvangen werden, want in de loop van de dag hebben een aantal jeugdspelers de dartborden uitgeprobeerd, de Donald Ducks gelezen op de steigerhoutenbank of het nieuwe canvasdoek aandachtig bekeken (voornamelijk op zoek naar zichzelf).
Het ontbijt werd ook met gejuich ontvangen, de JO10 en de MO11 behaalden een dikke overwinning(4-2 & 5-1) mede door het gezamenlijk ontbijten. Logischerwijs kwam dan ook snel de opmerking bij deze teams vandaan dat ze het wel zagen zitten om volgende week weer te ontbijten in de kantine.

Een ontbijt wat door Nicole Kragtwijk luxe opgezet was, met verschillende soorten brood (bolletjes, bruin&wit brood, mini-croissantjes & beschuit), een flinke hoeveelheid fruit en heerlijk beleg. Bij het ontbijt werd ze geholpen door Susanne Bos, waardoor alles tijdig weer klaar stond als het volgende team klaar stond om aan te vallen.

We willen alle jeugdteams bedanken voor het enthousiasme op deze ochtend. Een speciaal bedankje gaat uit naar de JO19, MO15 en JO15 die ondanks de afgelasting van hun eigen wedstrijd toch voor het ontbijt naar de club gekomen waren.