SV Zevenhoven is trots op nieuwe sponsorovereenkomst met Van der Laan b.v.

Jarenlang is Van der Laan b.v. sponsor van SV Zevenhoven. Ook de komende 4 jaar mag SV Zevenhoven weer rekenen op de steun van Taxi van der Laan B.V. Daarnaast wordt Van der Laan lid van de Business Club van SV Zevenhoven.

Taxi van der Laan b.v. is een vooruitstrevend en dynamisch bedrijf in het personenvervoer over de weg. Inmiddels levert Van der Laan b.v. al jaren mobiliteit van de klant middels uitmuntende service en zijn zij uitgegroeid tot een grote vervoersonderneming, welke actief is in Midden- en West-Nederland.

Koen Aartman, voorzitter sponsorcommissie SV Zevenhoven en tevens speler van Zevenhoven 1: “Wij zijn erg blij met de nieuwe sponsorovereenkomst. SV Zevenhoven is een echte dorpsclub die zijn bestaansrecht dankt aan zijn enthousiaste leden,  vele vrijwilligers en trouwe sponsoren. Wij komen graag met lokale bedrijven en onze huidige sponsoren in contact om te kijken op welke wijze zij het maximale rendement uit hun sponsoring kunnen halen.  Met deze gedachte is ook het initiatief ontstaan van de Business Club, waarbij we jaarlijks onze Business Club leden tijdens een ongedwongen, leuk en leerzaam event samenbrengen.”

John van der Laan, directeur van Van der Laan: “Wij zijn ook blij dat we de sponsoring van SVZ weer door mogen zetten. Wij hopen op een constructieve samenwerking, waarbij ons tourbus materiaal een aantal teams weer veilig bij de tegenstander mag brengen. Ook wil ik onze VAKgarage onder de speciale aandacht brengen van de leden van SVZ. Als je bij onze monteurs aantoont dat je lid van SVZ bent krijg je 10% korting op de factuur.”

Meer informatie over de Business Club van SV Zevenhoven is te vinden op: www.svzevenhoven.nl/business-club