De officiƫle website van

Sponsornieuws (augustus 2017)

In het afgelopen half jaar is er nauwelijks sponsornieuws bekend gemaakt, desondanks is er achter de schermen best veel gebeurd. Hierbij nog wat sponsornieuwtjes vanaf begin 2017:

• We hebben 5 nieuwe Business Club partners mogen verwelkomen, namelijk: NICX bulktrailerverhuur BV, Style-Today Fashion, K&S Transport (was eerst balsponsor) Loonbedrijf Blijleven en Loon- en verhuurbedrijf P.C.W. de Groot. De Business Club telt nu 64 leden en dit is het hoogste aantal tot nu toe! Binnenkort staat ook het eerste event voor dit seizoen op het programma.
  • De sponsordeal met onze gouden sponsor ING Nederland, welke aan het eind van vorig seizoen afliep, is met 3 jaar verlengd!
  • Kweekel B.V. heeft, net als de Club van Honderd, een mooi sponsorbedrag beschikbaar gesteld om de gehele jeugd van nieuwe trainingspakken te voorzien.
  • Theo’s Multidiensten is voor het seizoen 2017-2018 balsponsor geworden.
  • Het 4e elftal is voorzien van nieuwe tenues door M&W Bouw. Tevens heeft Loonbedrijf Blijleven nieuwe tassen gesponsord en heeft Koeleman Bouw voor 5 wedstrijdballen gezorgd.
  • Stelbedrijf Luijben gaat de JO19-1 van polo’s voorzien voor de wedstrijddagen.