Sponsoravond SV Zevenhoven succes

Afgelopen vrijdag was voor alle sponsoren en Business Club leden een sponsoravond bij SV Zevenhoven. Vanaf 20.00 uur waren ze in de kantine van harte welkom voor een hapje en een drankje. Ze werden door de sponsorcommissie en het barpersoneel welkom geheten met koffie en een “petit four” in de clubkleuren van SVZ.

img_2677 img_2678

Om 21.00 uur opende Erik Luijben namens de sponsorcommissie de avond en vervolgens gaf hij het woord aan RTV Lokaal verslaggever Adrie van Lith. Adrie hield vervolgens een interview met VVSB-speler Jordy Zwart en voormalig VVSB assistent-trainer Hein Leliveld over het bekersucces van het afgelopen seizoen. Daarnaast kwam ook het verleden van Jordy bij Zevenhoven ter sprake en wat Hein met Zevenhoven heeft.

img_2684 img_2685a

Later op de avond werd ook hoofdtrainer Marcel Valk voorgesteld aan de aanwezige sponsoren door middel van een vraaggesprek met Adrie. Daarbij werd natuurlijk ook gesproken over de Champions League avonturen van Marcel met Willem II.

img_2686

Paul Putman sloot vervolgens de avond officieel af met een kort woordje namens het bestuur. Naast al deze woordjes was het een erg gezellige avond, wat volgens de aanwezige sponsoren zeker voor herhaling vatbaar is!

img_2687