Sparta – PEC Zwolle bezoeken met SVZ

Zoals eerder vermeld gaan wij op zondag 5 februari met een bus vol SVZ-jeugdspelers en begeleiding naar de wedstrijd Sparta – PEC Zwolle. Deze wedstrijd is om 14:30 uur in het prachtige stadion ‘Het Kasteel’ in Rotterdam.
Het streven is om met 35 jeugdspelers en 15 begeleiders de wedstrijd te bezoeken. Het vervoer naar Rotterdam is ook al geregeld; onze eigen verzorger Hans Verhoef gaat dit verzorgen! De middag kost voor begeleiders 10 euro en de jeugd mag voor slechts 5 euro mee!

Alle ingrediënten voor een gezellige middag zijn aanwezig, schrijf je daarom snel in! Inmiddels staat het aantal aanmeldingen al op 8 jeugdspelers en 9 begeleiders. Let wel op, we verwerken de aanmeldingen op volgorde van binnenkomst en: vol is echt vol…

Aanmelden kan via inschrijven@svzevenhoven.nl. Vermeld hierbij je naam, leeftijd, het telefoonnummer van minimaal één thuisblijver, en eventueel de ouder die mee wil.
Op 1 januari sluiten we de inschrijving en geven we de definitieve boeking door aan Sparta.

In de tussentijd hebben jullie allemaal lang genoeg de tijd om De Sparta Marsch uit jullie hoofd te leren!

SP * AR * TA

sparta-pec

Enschede - voetbal - Jong FC Twente - Sparta Rotterdam -  - foto Carla Vos/Cor Vos ©2013