Rabobank hoofdsponsor zonnepanelen

De sponsorcommissie van SV Zevenhoven heeft de Rabobank aangetrokken als hoofdsponsor van het zonnepanelen project. Met de sponsoring zorgt de Rabobank voor een stevige fundering bij het mogelijk maken van 68 zonnepanelen op het dak van de kantine.

Als één van de eerste clubs in de regio wil de vereniging met het plaatsen van zonnepanelen investeren in een duurzame toekomst. Naast een grote CO2 reductie die het met zich mee brengt is er ook een aanzienlijke besparing op de energiekosten voor minimaal 25 jaar. Het doel van de vereniging is om jaarlijks tot 20.000 kWh zelf op te gaan wekken met zonnepanelen.

Onder het mom van “Samen bereik je meer dan alleen” versterkt het Coöperatiefonds van Rabobank Groene Hart Noord de lokale samenleving. Met name door het steunen van initiatieven die passen binnen de thema’s zorg (onder andere vitale leefgemeenschap), innovatie en voedselvraagstukken. Niet alleen met geld, maar ook met faciliteiten, kennis en contacten. Op www.betrokkentotindekern.nl is te zien wie de ambassadeurs zijn van de Rabobank en welke initiatieven zij allemaal steunen.