De officiƫle website van

Oliebollenverkoop SVZ

Oudjaarsdag komt met flinke sprongen dichterbij en dat betekent dat ook een van de tradities er aan zit te komen. De verkoop van de oliebollen door de jeugdleden van SVZ, dit zal plaats vinden op zaterdag 30 december.
Vanaf 9:00 uur zullen de jeugdleden langs de deuren komen om, door bakkerij de Kruijf, vers gebakken oliebollen te verkopen.
Maar mocht uw de jeugdleden misgelopen zijn dan is er ook altijd nog de mogelijkheid om de oliebollen tot 12 uur te kopen in de kantine. De verkoop zal plaats vinden vanuit de bestuurskamer, dit ivm de grootse verbouwing van de kantine.
De oliebollen kosten 4,50 per zak van 5 en zijn verkrijgbaar zowel met als zonder krenten.

Voor eventuele vragen of om uw aan te melden als hulp voor deze ochtend kunt uw contact opnemen met Wendy Buskermolen; +31 6 12146449