De officiƫle website van

Oliebollentoernooi jeugd

Het is inmiddels alweer een paar dagen geleden dat het oliebollentoernooi voor de jeugd in Sporthal De Vlijt plaatsvond. Dit keer niet in het nieuwe jaar zoals gebruikelijk, maar nog net in de laatste fase van 2015 omdat dit met het oog op de kerstvakantie beter uitkwam. In twee dagen wordt er jaarlijks door de zaalvoetbalcommissie met een aantal vrijwilligers een gezellig toernooi georganiseerd waarbij de tweede dag alle leden, vrijwilligers en bestuur elkaar nieuwjaar kunnen wensen.

Het toernooi op dinsdag 29 december voor de jeugd werd met de hulp van de jeugdleiders een groot succes en gezellige boel. De teams met wervelende namen uit de de Eredivisie en de Premier League werkten vanaf 09.30 uur in toernooivorm de wedstrijden af. De kabouters mochten de spits afbijten en het toernooi starten. De B-junioren konden wegens de lage opkomst een onderling partijtje zaalvoetballen en daarmee het toernooi afsluiten. Alle teams werden beloond met een heerlijk patatje en een alcoholvrij drankje. Het afsluitende gatenbord schieten voor onder meer de E en de F pupillen werd beloond met een echte medaille waar de winnaars trots mee pronkten.

IMG-20151230-WA0006-

IMG-20151230-WA0005-