De officiƫle website van

Nieuwkoop 2 te sterk voor Zevenhoven 2

Zevenhoven 2 heeft ook zijn tweede bekerwedstrijd verloren. Op eigen veld was Nieuwkoop 2 met 1-2 te sterk voor de ploeg van Ludo Pistorius. Het eerste half uur had Zevenhoven het betere van het spel. In het daaropvolgende kwartier werd Nieuwkoop sterker en wist het ook de score te openen. De tweede helft ging Zevenhoven op jacht naar de gelijkmaker, maar opnieuw viel de treffer aan de andere kant: 0-2. Na een goede combinatie tussen Mitchel Pijpers en Erik Luijben wist Berry Peters op de doellijn het laatste zetje te geven: 1-2. De gelijkmaker bleef in het vervolg uit. Volgende week zaterdag begint Zevenhoven 2 de competitie met een thuiswedstrijd tegen Soccer Boys 2.

Opstelling Zevenhoven 2: Jordy Aartman; Luuk Brouwer, Joost Valstar (46. Nick Vis), Martien Roeleveld, Bart v/d Broek; Sander de Boer, Senad Rasljanin (46. Jeffrey Bosman), Erik Luijben; Bastiaan van Blaaderen (70. Danilo Boon), Mitchel Pijpers, Berry Peters