Nieuw: SV Zevenhoven Ledenshop!

In samenwerking met hoofdsponsor Intersport-Twinsport heeft SV Zevenhoven een ledenshop opgezet. In deze ledenshop is allerlei clubgerelateerde kleding, maar ook andere voetbalkleding te bestellen. De ledenshop is te benaderen via deze link of via de banner in de rechterkolom.

Standaard kom je in onze Clubcollectie terecht. Hierin staat dus allerlei clubgerelateerde kleding als sweaters, trainingsshirts, polo’s en tassen, welke te voorzien zijn van bedrukking (namen, nummers en initialen).
Daarnaast hebben we alvast een voorselectie van overige voetbalartikelen gemaakt. Op alle artikelen uit de Clubcollectie ontvang je een mooie korting! Bovendien ontvangt onze vereniging op elke bestelling een mooie vergoeding.
Via de hoofdnavigatie is onder Teamwear en Accessoires nog meer voetbalkleding te bestellen, hier ontvang je echter geen korting op.

Alle bestelde artikelen zijn af te halen in de winkel van Intersport-Twinsport te Alphen a/d Rijn. Standaard wordt er een bedrag van €3,99 als servicekosten gerekend bij bestellingen onder de €30,-. In de maanden juli en augustus worden worden deze servicekosten echter niet berekend. Bestel dus snel je trainings- of vrije tijds kleding voor het nieuwe seizoen via de nieuwe ledenshop!