Mitch Pupil van de week 15 okt 2016

Eindelijk was het dan zover ik kreeg van Richard een uitnodiging om pupil van de week te zijn.
Ik vond het wel gelijk heel spannend en wist niet precies wat ik allemaal moest doen.
Dus mama ging mij vertellen wat ik allemaal moest doen toen werd ik nog zenuwachtiger.
Samen met de scheidsrechter als eerste het veld op lopen en dan ook nog de aftrap mogen nemen nou dat vond ik echt super spannend.
Ik kon er gelukkig nog een paar nachtjes rustig slapen voordat het zover was.
Zaterdagochtend was ik al om 7 uur wakker en heel erg zenuwachtig Mama vroeg een paar keer aan mij of ik wat minder wilde stuiteren maar dat lukte gewoon niet.
Gelukkig moesten we zelf nog een wedstrijdje voetballen tegen Woubrugge dus kon ik me energie daar even kwijt.
Met een 1-5 winst op zak weer gauw terug naar huis om een broodje te eten en wat te drinken en dan natuurlijk mijn haar nog netjes maken.
En dan op weg naar SVZ want daar werd ik verwacht om 12:55.
In de kantine werd ik verwelkomt door een meneer van hem kreeg ik een glaasje limonade.
Toen kwam meneer Dolf ook nog even een praatje houden en kreeg ik een ander trainingsjasje aan.
Daar stond Pupil van de week op .
Na de limonade werd ik opgehaald door Jordi voor de bespreking van de wedstrijd.
Daar binnen moest ik een handje schudden met de trainer en mocht ik gaan zitten.
De trainer ging een heel verhaal vertellen wat de spelers moesten doen.
Alleen snapte ik er niet veel van dus ik heb een advies voor de trainer “Hou het wat simpeler”
Misschien werkt beter.
Na de bespreking gingen we naar de kleedkamer omkleden.
Daar hadden we leuke muziek. Alleen mag ik dat niet hard op zingen van mama het ging een beetje zo “alles naar de ……..”.
Na het omkleden moesten we warmlopen. Na de warming up mocht ik met een paar jongens een balletje trappen dat vond ik super leuk.
We moesten na een tijdje weer terug de kleedkamer in en ik werd naar de scheidsrechter gebracht.
Ik vond dit stukje toch wel heel erg spannend en werd ook een beetje zenuwachtig.
Toen we het veld op liepen zag ik vuurwerk en dat lijkt mij super cool en dat wil ik ook wel als wij moeten voetballen.
Nadat ik het muntje omhoog had gegooid en de keepers van doel hadden gewisseld mocht ik de aftrap nemen ik speelde 2 man uit en ging richting keeper daar knalde ik de bal keihard in de rechterhoek boem doelpunt.
Zo 1-0 voor Zevenhoven dacht ik maar helaas telde ze deze bal niet mee.
Ik mocht op de bank gaan zitten om daar de wedstrijd te gaan kijken dat vond ik wel een beetje lang 45 minuten stil zitten is voor mij een hele opgaven.
In de rust vertelde de trainer dat ze beter hun mannetje moesten verdedigen en meer moesten overspelen.
En in de tweede helft vond ik dat ze dat goed deden.
Helaas heeft Zevenhoven verloren maar ik vond het wel een leuke wedstrijd.
En ik ben blij dat ik niet de enige drukke ben toch Barto??
Na de wedstrijd ging ik met papa en mama mee naar de bestuurskamer om wat lekkers te eten en te drinken.
Daar ging meneer Dolf nog een praatje houden over mij.
Wat ik nog goed weet is dat ik moet kiezen voor voetbal en niet voor BMX.
Maar dat ga ik nog niet doen ik blijf het gewoon lekker allebei doen.
Ook zei die dat ik samen met Youri de minst gepasseerde verdediging zijn van de bekercompetitie.
Dat vond ik super cool om te horen.
Als kadootje kreeg ik een bal met alle handtekeningen van de spelers erop daar ben ik lekker mee binnen aan het voetballen want dat mocht van meneer Dolf.
Tot slot wil ik iedereen super bedanken voor deze te gek gave super coole middag.
Het was top.

Groetjes Mitch

pupil

P.s : Als jullie nog spelers zoeken wil ik heel graag invallen.