Let’s play darts!

Ja dartvrienden! 13 januari 2017 is het zover; alweer het derde SV Zevenhoven koppel-dartstoernooi gaat los! De inschrijvingen zijn vanaf vandaag geopend.

De bedoeling is dat minimaal één persoon van jullie koppel lid is van SVZ of iets met de vereniging te maken heeft. Meedoen aan het toernooi mag vanaf 16 jaar en ouder.

Vanaf 19:30 uur gaan we in een poulesysteem 501 (best of 3) gooien dus je gooit altijd een paar wedstrijden.
De eerste 2 teams van de poule gaan door naar het knock-out systeem.
Ook moet je in je poule natuurlijk een keertje schrijven/tellen.

Net als bij de vorige edities hebben we een maximum van 40 koppels. Dit maximum is tot nu toe steeds bereikt, dus wacht niet te lang met inschrijven! Inschrijven kan weer op de lijst bij de dartborden in de kantine, of door een mail te sturen naar darts@svzevenhoven.nl. Inschrijfgeld is wederom een tientje per koppel, te betalen op de avond zelf.

Ik zou zeggen blijven oefenen (ook met tellen) en tot de 13e!

De Dartcommissie

Pino – Gomp – Speenbiek – Domp