Jan Pieterse vrijwilliger van het jaar

Jan Pieterse uit Zevenhoven is gekozen tot vrijwilliger van het jaar 2017 in de gemeente Nieuwkoop. Wethouder Annette Pietersen overhandigt hem een fraai bronzen beeldje. Jan Pieterse ontvangt de prijs vanwege zijn inzet op veel uiteenlopende gebieden waaronder zijn vrijwilligerswerk bij: voetbalvereniging S.V.Z. (helpt elke maandag bij het onderhoud aan de velden, is inzetbaar voor de klussen die nodig zijn en heeft jarenlang met Tiny het clubblad verzorgd), basisschool De Diamant, het K.B.O.-klussenteam, Ipse de Bruggen en Tafeltje Dekje. Niet alleen al deze verenigingen/instellingen konden op de steun van Jan rekenen, ook voor buurtgenoten staat hij klaar. Met de keuze voor Jan Pieterse spreekt het Comité Vrijwilligersprijs Nieuwkoop ook haar waardering uit voor de inzet van de vele andere vrijwilligers die de gemeente Nieuwkoop rijk is!