Hoofdtrainer Chris Snatersen 2 jaar langer bij SV Zevenhoven

Gisterenavond is tijdens de Algemene Ledenvergadering bekend gemaakt dat hoofdtrainer Chris Snatersen zijn huidige contract met twee seizoenen heeft verlengd als hoofdtrainer van SV Zevenhoven. Het bestuur, de technische commissie, de spelers en de hoofdtrainer zijn dusdanig tevreden over de huidige samenwerking dat er gekozen is voor een tweejarige contractverlenging.

Dolf van Leeuwen namens de technische commissie: “Zevenhoven heeft nog nooit voor meer dan een jaar verlengd met een trainer. We zijn met Zevenhoven een nieuwe weg ingeslagen, willen herkenbaar zijn voor het dorp en de supporters, en in de komende jaren weer groeien naar de derde klasse. Daar is Chris Snatersen de juiste persoon voor. Hij kan ons verder helpen, heeft de selectie goed op de rit en past enorm goed bij de cultuur van Zevenhoven. Daarnaast denkt hij actief mee met de technische commissie en krijgt de JO19 veel aandacht. Meerdere jongens daarvan trainen al structureel mee met het eerste elftal. Zijn kunnen volgend seizoen aansluiten en de overstap naar ons eerste elftal maken. Wij zijn heel blij met de huidige situatie en vinden het heel belangrijk dat dit proces wordt gecontinueerd. Vandaar het besluit vanuit onze kant om met twee jaar te verlengen.”

“Ons is als spelersgroep gevraagd wat we van de trainer vinden en hoe wij over een eventuele verlenging van de hoofdtrainer nadachten. Het antwoord was unaniem een dikke ja. Iedereen is dan ook trots en gelukkig dat de technische commissie het voor elkaar heeft gekregen om met Chris voor twee jaar te verlengen. De groep heeft vertrouwen in de trainer en zien een goede toekomst met hem tegemoet als hoofdtrainer.”, aldus aanvoerder Mitchel Pijpers.

Ten slotte de hoofdpersoon zelf aan het woord: “Ik ervaar het als een compliment dat de club voor het eerst in de historie een tweejarig contract heeft aangeboden bij een trainer en ben blij dat het door alle geledingen binnen de club wordt gedragen. Zevenhoven ervaar ik als een een fijne club, waarbij het zeer prettig werken is. Het heeft een fantastische twaalfde man en de toekomst van de club ziet er positief uit met de jeugdspelers die eraan zitten te komen. Daarnaast is er een goede match met de spelersgroep.”