Het 4e (6e) in het nieuw!

De zomerstop is zo goed als voorbij, maar voor de meeste van ons is die nooit begonnen aangezien we de hele zomer hebben door getraind.
De meeste van ons zijn dus afgetraind en daar moet dan ook de kleding voor aan worden gepast.
Zo gezegd, zo gedaan!
Na een aantal langdurige gesprekken met potentiële sponsors, mogen we concluderen dat dit geslaagd is.
Te beginnen bij onze trouwe shirtsponsor : M&W BOUW. Michael Mur en partner hebben toegezegd onz nieuwe tenues te willen sponsoren.
Daarnaast hebben we een sponsor weten te vinden voor tassen : LOON & VERHUURBEDRIJF BLIJLEVEN.
Ook is er nog een sponsor gevonden voor 5 nieuwe wedstrijdballen : PIETER KOELEMAN was bereid ons dit te schenken!

Ik wil hierbij namens het hele team de sponsoren bedanken voor de geweldige bijdrage!
Het is overigens niet vanzelfsprekend om bedrijven te vinden die een team uit de 8e klasse willen sponsoren, hopelijk blijven er bedrijven die dit in de toekomst voor ons en andere teams willen blijven doen.

Ook wil ik een aantal nieuwe leden van ons team welkom heten :
Patrick Domburg, Kjell Holt, Thijs de Groot, Bart Osterkamp en Luuk de Rooij.

Op naar komend seizoen en goede resultaten, aan het materiaal zal het in ieder geval niet liggen!

Met sportieve groet,

Het voormalig 6e