Fiets geld bij elkaar voor SV Zevenhoven!

Op zondag 26 juni vindt de jaarlijkse Rabobank Sponsorfietstocht plaats. SV Zevenhoven heeft zich dit jaar ook ingeschreven (onder inschrijfnummer 633) en een ieder die meedoet aan deze fietstocht kan voor onze vereniging een mooi sponsorbedrag bij elkaar fietsen! Dit bedrag kan oplopen tot wel € 1.000,-!

Wat moeten jullie hiervoor doen?
Voor iedereen die namens onze vereniging 20, 40, 60 of 100 kilometer meefietst, stort de bank respectievelijk € 3, € 6, € 9, of € 12 euro in onze clubkas.

Startpunten en starttijden
Deelnemers kunnen vanaf 09.00 uur starten tot uiterlijk 13.30 uur. Er kan op verschillende locaties gestart worden, waaronder in Nieuwveen (Ipse de Bruggen), Noorden (Stichting Jeugdwerk Noorden), Nieuwkoop (Scouting Nieuwkoop) of Ter Aar (Stichting !Triggr). Ook kun je de af te leggen afstand zelf bepalen.

Doe mee!
We willen natuurlijk met zoveel mogelijk mensen meedoen. Hoe kun je daarbij helpen? In de eerste plaats door zelf mee te fietsen. En in de tweede plaats door anderen te mobiliseren: vrienden en vriendinnen, ouders, kinderen, buren, opa’s en oma’s. Iedereen die namens onze vereniging deelneemt levert geld op, dus hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Het opgehaalde sponsorbedrag zal gebruikt worden voor de financiering van het zonnepanelentraject.