Evenementen jeugd

Eén van de manieren waarop SVZ zich onderscheidt van andere verenigingen zijn de vele en gevarieerde evenementen die georganiseerd worden, evenementen voor zowel de jongste als de oudste leden.

Dit seizoen hebben we alweer enkele van deze activiteiten gehad, waaronder het bezoek aan het stadion van AZ. De evenementenkalender is inmiddels weer bijgewerkt waardoor alle activiteiten voor de jeugd er op staan. Eén van deze activiteiten is de Sinterklaasviering op 29 november voor de JO8 t/m de JO11/MO11. Wie weet komt de Sint dit jaar zelf wel langs!

Een ander evenement waar we jullie aandacht voor willen vragen is de vader-kind activiteit op zondag 6 mei. Dit wordt een vervolg op het succesvolle Moederdagevenement van afgelopen jaar. Voor deze activiteit willen we nog niet teveel informatie vrijgeven, maar het speculeren over de betekenis van de naam kan beginnen;

Het zal namelijk de PPPdag worden!

Houd deze datum dus alvast vrij! Zodra de inschrijving geopend is zal er meer informatie op de site komen.

Klik hier voor een overzicht van de andere evenementen.