Darttoernooi jeugd

Nadat het eerder al onder voorbehoud aangekondigd werd in de nieuwsflits van het jeugdbestuur, kunnen we melden dat we definitief een darttoernooi voor de jeugd gaan organiseren. Dit gaat gebeuren op donderdag 12 januari om 19:00 uur, een dag voor het senioren darttoernooi.

Dit toernooi is voor alle spelers/speelsters van de O13 t/m de O19 teams. Daarnaast mogen er ook vrienden van buiten de vereniging meegenomen worden uit de bovenstaande leeftijdsklassen. Als je iemand van buiten de club opgeeft, geef dan ook de leeftijd van diegene door. Opgeven doe je door een bericht naar 06-46572222 (Robin Domburg) of een mail naar darts@svzevenhoven.nl te sturen.

De vorm waarin we op deze avond gaan spelen (single/koppel, aantal legs per wedstrijd etc.) laten we nog even in het midden. Dit is erg afhankelijk van het aantal inschrijvingen. Vast staat dat we er alles aan gaan doen om het een leuke, sportieve avond voor iedereen te maken. Mocht je nog vragen hebben kun je deze altijd kwijt bij bovenstaande kanalen.

Succes met oefenen!

De Dartscommissie jeugd