Darttoernooi jeugd

Naast het darttoernooi van de senioren krijgt ook het jeugd darttoernooi een vervolg. Dit zal plaatsvinden in de voetbalkantine op donderdag 11 januari, vanaf 18:30 uur. Ook deze editie wordt er in koppels gespeeld.

Opgeven doe je, per koppel, door voor 6 januari een bericht naar 06-46572222 (Robin Domburg) of  een mail naar darts@svzevenhoven.nl te sturen. Het toernooi is voor alle spelers en speelsters van de JO13, MO15, JO15, MO19 en de JO19. Daarnaast mogen er vrienden van buiten de vereniging meegenomen worden uit de bovenstaande leeftijdsklassen maar wel geldt; minimaal één speler per koppel moet bij SVZ spelen. Als je iemand van buiten de club opgeeft, geef dan ook de leeftijd van diegene door. Het inschrijfgeld is dit jaar vijf euro per koppel (dus 2,50 per persoon), te betalen op de avond zelf.

Er is overigens geen voetbaltraining voor de betreffende teams deze avond, het is dus niet nodig daar rekening mee te houden.

Mocht je nog vragen hebben horen we dat graag!

Succes met oefenen!

De Dartscommissie jeugd