Business Club brengt bezoek aan AZ – Heracles Almelo

Gisterenavond heeft de Business Club van SV Zevenhoven een bezoek gebracht aan de wedstrijd AZ – Heracles Almelo. Met maar liefst 36 personen was de Business Club vertegenwoordigd in de George Kessler Lounge van het AFAS Stadion te Alkmaar. Voorafgaand aan de wedstrijd werd genoten van een driegangendiner om vervolgens de kou te trotseren voor de wedstrijd. De wedstrijd werd door de Zevenhovense delegatie bekeken vanuit luxe business seats. Na een matige eerste helft (0-0) nam de thuisploeg in de tweede helft ruim afstand van Heracles en stond er na afloop een 5-0 eindstand op het scorebord. Een uitslag die door onze ‘meestervoorspeller’ Rolf Koot al was voorspeld. Na de wedstrijd verbleef men nog een uur in de business lounge om een aantal drankjes te nuttigen en vervolgens werd om 23:00 uur de terugreis naar Zevenhoven ingezet. Ook dit wedstrijdbezoek was weer een groot succes en inmiddels worden er alweer plannen gemaakt voor een wedstrijdbezoek in het najaar van 2018!

Wil jij de volgende keer ook als VIP mee naar een wedstrijd? Of wil je mee met een ander Business Club event? Wordt dan lid van onze Business Club voor slechts € 75,- per jaar! Neem voor meer informatie contact op met iemand van onze sponsorcommissie.