Bericht vanuit de ledenadministratie

Weet je nu al dat je het komende seizoen graag lid wil worden van SV Zevenhoven of niet doorgaat met voetballen? Geef dit dan tijdig aan de ledenadministratie door!

Binnenkort starten we weer met het samenstellen van de nieuwe teams.
Bij het maken van de indeling is ons streven om eenieder op zijn of haar niveau te laten spelen zodat er optimaal plezier kan worden beleefd aan het voetbal.
Daarom willen wij spelers en ouders van spelers vragen tijdig kenbaar te maken als men wil komen voetballen bij Zevenhoven, of overstappen naar een andere vereniging dan wel stoppen met voetballen. Het komt weleens voor dat leden pas afgemeld worden als de teams al zijn opgegeven en ingedeeld in competities. Dit kan heel vervelende gevolgen hebben voor de teams.

Voor alle zaken m.b.t. de ledenadministratie kun je terecht bij Irma Uijttewaal, e-mail: ledenadministratie@svzevenhoven.nl
Postadres: Zuideinde 24, 2435 AS Zevenhoven.

Hieronder even in het kort de vier meest voorkomende zaken m.b.t. het lidmaatschap:

Aanmelden als nieuw lid
Het aanmelden als lid van Zevenhoven is heel eenvoudig. Als je bovenaan de startpagina van de website op het blokje “Club” klikt, zie je o.a. de keuze “Aanmeldingsformulier leden” staan. Even aanklikken en je vindt vervolgens het aanmeldingsformulier om lid te worden van Zevenhoven.
Het ingevulde formulier moet (voorzien van pasfoto vanaf 10 jaar en ouder) worden ingeleverd bij Irma (adresgegevens zie hierboven).
Wanneer je overschrijft van een andere vereniging meldt je dit eerst bij je oude vereniging en je vraagt je KNVB-relatiecode. Deze geef je door aan Zevenhoven, naast je “Aanmeldingsformulier leden” en zij dient een verzoek tot overschrijving in. Je oude vereniging geeft akkoord als je alle financiële verplichtingen aan de club hebt voldaan en eventuele in bruikleen gekregen materialen hebt ingeleverd. Wanneer de oude vereniging akkoord geeft, is de overschrijving voltooid.

Wijzigingen
Als er bij een lid iets verandert in zijn/haar persoonlijke gegevens (zoals bv. adres, telefoonnummer, IBAN-nummer, e-mailadres etc.) dan moet dat gemeld worden. Graag even een melding naar Irma en de wijziging wordt in de administratie verwerkt.

Overgaan naar een andere club
Als iemand over wil gaan naar een andere club, dan moet je je eveneens melden bij Irma. Het overschrijven gebeurt digitaal.

Stoppen
Als iemand wil stoppen als lid van Zevenhoven dan moet dat ook schriftelijk gemeld worden bij Irma. Afmelden dient altijd persoonlijk te gebeuren, want anders loopt het lidmaatschap (en de bijbehorende contributie-betaling) automatisch weer een seizoen door.

Heb je nog vragen dan kun je altijd even contact opnemen met Irma.