AZ – Excelsior bezoeken met SVZ

Na het bezoek aan de wedstrijd Sparta – PEC Zwolle met de jeugd van onze club kunnen we vol enthousiasme melden dat hier een vervolg op komt. Het is dit maal gelukt, met dank aan goede contacten, kaarten te regelen voor de wedstrijd AZ – Excelsior van volgend seizoen! AZ is al jaren een toonaangevende club in het Nederlandse voetbal en speelt haar wedstrijden in het AFAS stadion in Alkmaar, die wij dus mogen bezoeken. De wedstrijd wordt gespeeld op zondagmiddag 24 september om 16:45 uur.

In eerste instantie is de inschrijving geopend voor alle jeugdleden en begeleiders van onze jeugdelftallen. Mochten er daarna nog kaarten beschikbaar zijn dan mogen ook overige leden zich aanmelden. Dit moment kondigen we tijdig aan op onze website, houd deze dus ook in de zomerstop in de gaten.

De eerste kaarten zijn inmiddels al gereserveerd, zorg daarom dat je snel bent met aanmelden!

We gaan er weer een gezellige busreis van maken, gevolgd door hopelijk een even spectaculaire wedstrijd. De kaarten kosten ditmaal €12,50 voor een kind en €15,- voor een volwassene. Inschrijven kan zoals altijd via inschrijven@svzevenhoven.nl. Hierbij graag naam, leeftijd en telefoonnummer van thuisblijver(s) vermelden.

Reteketet AZ!