De officiƫle website van

Alcoholbeleid

Tijdens de Algemene Jaarvergadering vroeg iemand hoe het barpersoneel om moet gaan met jongeren onder de 18 jaar en/of hun ouders/vrienden die weigeren om mee te werken aan het feit dat we geen alcohol aan hen mogen schenken?

Het bestuur roept iedereen op om zich te houden aan de wetgeving omtrent het alcoholgebruik. De vereniging riskeert hoge boetes en/of sluiting van de kantine als wij ons niet aan deze wetgeving houden. Als je jonger bent dan 18 en alcohol in onze kantine nuttigt, loop je het risico om de volledige vereniging te duperen. De medewerkers achter de bar vragen je niet om je van alcohol te onthouden omdat ze dat persoonlijk graag willen, maar omdat dat moet van de wet. Wees alsjeblieft zo fatsoenlijk om gehoor te geven aan hun oproep.